Ik heb laatst gele nagellak opgehad en nu wil het er niet meer af! het is niet gekleurde nagellak en citroen badje heb ik al geprobeerd, help?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel het is geen verkleurde nagel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Al met aceton geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nagellakremover (met aceton) op een watje doen en deze op je nagels leggen, inpakken met aluminiumfolie rond je vinger en zo 10min laten trekken, als het goed is kan je daarna in 1 veeg (bijna) alle nagellak er af vegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gele tinten zorgen heel vaak voor verkleuringen van je nagel, nagellak remover met aceton zal dan ook niet werken want de pigmenten zijn in je nagel getrokken, als je van jezelf dikke, sterke nagels hebt zou je met een fijne nagelvijl(grit 240) voorzichtig het bovenste laagje van je nagelkunnen vijlen en dan eventueel met een polijstvijl weer mooi glad maken.

om verkleuring in de toekomst te voorkomen altijd eerst een base-coat gebruiken voordat je een kleurtje op je nagels smeert, bij HEMA verkopen ze een prima base-coat die snel droog is voor weinig geld.